Thursday 11 August 2011

SPNB-Pembeli Rumah Tidak Puas Hati

Aduan berkaitan masalah kelewatan serah kunci kepada pembeli  merupakan salah satu punca pembeli-pembeli rumah SPNB tidak berpuas hati dengan  syarikat perumahan itu.
Timbalan Menteri Perumahan Kerajaan Tempatan Datuk Lajim Hj Okin yang diminat mengulas isu ini  berkata pihak tertentu seharusnya merujuk terus kepada SPNB kerana ianya bukan bidang tugas kementerian beliau.Beliau juga yakin dan percaya SPNB tidak akan mengecewakan pembeli-pembeli rumah dan beliau yakin setiap masalah yang timbul pasti ada jalan penyelesaiannya.
Lajim yang juga Ketua UMNO Bahagian Beaufort  turut menghadiri majlsi berbuka puasa bersama anggota perkhidmatan awam di Masjid daerah Beaufort turut menyampaikan bantuan zakat dan sumbangan beras kepada 220 fakir miskin dan muaalaf sekitar Dearah Beaufort bagi meringan beban sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak dan menjelang ketibaan Hari Raya Aidilfitri.
Pada majlis tersebut LAjim berharap semua penjawat awam rajin menilai dan mengkaji perubahan semsa bagi meningkatkan system penyampaian yang berkualiti dan bermutu juga melaksanakan usaha inovasi dan penambahbaikan system penyampaian  perkhidmatan bagi mencapai hasrat menjadi sebuah Negara maju.

0 comments:

Post a Comment